Czas czytania: 1 min
15 kwi 2022
PsiBufet wspólnie z ogólnopolską akcją Karmimy Psiaki rozpoczęli w kwietniu zrzutkę na bezdomne psiaki. Planowali zebrać ponad 11 tysięcy złotych na potrzebujące pieski oraz schroniska. Udało się przekroczyć zakładany cel i zebrać ponad 15 tys. złotych. Akcję bardzo chętnie wspierali influencerzy.
Z okazji Światowego Dnia Bezdomnych Zwierząt, który odbywa się 4 kwietnia, marka PsiBufet wspólnie z ogólnopolską akcją Karmimy Psiaki wystartowała ze zrzutką na dwa bezdomne psiaki: Bongo oraz Rekin. Początkowo planowaliśmy zebrać 11 tys. złotych na rehabilitację piesków oraz poprawę ich stanu zdrowia. Ostatecznie udało się zebrać ponad 15 tys. złotych. Czasy są trudne, ale jednak znalazło się wiele wspaniałych osób, które pomogły osiągnąć cel, a nawet zrobić jeszcze więcej.
Jesteśmy bardzo wdzięczni każdemu za wsparcie naszej zrzutki. Jest to niesamowite, ile osób chętnie pomaga psiakom. Wszystko dzięki wspaniałym ludziom, którzy zaangażowali się w naszą akcję. Niezwykle ważnego informacyjnego wsparcia udzieliły nam również media lokalne oraz branżowe. Bardzo za to dziękujemy w imieniu psiaków - komentuje Piotr Wawrysiuk, właściciel firmy PsiBufet.
Akcję “PSYjaciele w potrzebie” bardzo chętnie wspierali również znani influencerzy oraz celebryci na swoich social mediach. Łącznie wsparły zbiórkę 264 osoby.
Dużą niespodzianką dla nas było to, że influencerzy bardzo chętnie i otwarcie reagowali na nasze wiadomości do nich. Media również chętnie zapraszały nas na wywiady do studia, żeby pomóc nagłośnić Światowy Dzień Bezdomnych Zwierząt oraz zorganizowaną z tej okazji zrzutkę - mówi Piotr Wawrysiuk, właściciel firmy PsiBufet.