Jesteś w dziale najczęściej zadawanych pytań.
Tutaj znajdziesz szczegółowe informacje na temat oferty PsiBufet.

Nasze karmy:

Jak wyglądają składy karm PsiBufet?
Nasze karmy zostały ułożone przez profesora akademickiego - czołowego specjalistę do spraw dietetyki weterynaryjnej. Spełniają europejskie normy karm pełnoporcjowych FEDIAF. Karmy składają się z naturalnych składników takich jak świeże mięso, warzywa i owoce. Każda z karm zawiera również potrzebną suplementację witaminowo-mineralną i oleje. Szczegółowe składy karm przeznaczonych dla dorosłych zdrowych psów znajdziesz tutaj. Do produkcji karm wykorzystujemy produkty spożywcze najwyższej jakości z przeznaczeniem do spożycia przez ludzi (Human Grade). Karmy dopasowujemy indywidualnie do potrzeb każdego psa. Wypełnij formularz, aby zobaczyć, co proponujemy Twojemu pieskowi.
Skąd pochodzą składniki wykorzystywane w karmach PsiBufet?
Jakość składników jest dla nas równie ważna, co prawidłowe zbilansowanie składu. Produkty spożywcze pochodzą od najlepszych dostawców z Hali Mirowskiej w Warszawie. Głównym składnikiem naszych karm jest mięso, które dostarcza Pani Ania (stanowisko 114). Pani Ania posiada szeroką gamę mięs z małych ubojni na Podlasiu i w Jeleniej Górze. Swoje mięsa dostarcza między innymi do takich restauracji jak: Soul Kitchen, Miąższ, Bibenda, Kieliszki czy Port Fest. Najwyższy poziom jakości gwarantujemy również dla innych półproduktów: ryb, warzyw, owoców i pozostałych składników karm.
Czy nie lepiej po prostu gotować dla psa?
Gotowane jedzenie to zdecydowanie najlepsza forma żywienia dla Twojego psa. Gorąco zachęcamy do stosowania karm domowych. Należy jednak pamiętać, że resztki z talerza nie są odpowiednim pożywieniem dla Twojego psa i nie powinny być mylone z domowym jedzeniem. Jeśli chcesz gotować dla swojego czworonoga, to upewnij się, że pokarm będzie pełnoporcjowy, czyli spełni zapotrzebowanie na mikroskładniki. Nie stosuj półproduktów, które mogą być dla psa szkodliwe lub trujące. Zadbaj o jakość składników oraz właściwą porcję karmy - przekarmianie psa niesie negatywne konsekwencje dla jego zdrowia. Więcej informacji na temat domowego gotowania dla psa przeczytasz tutaj: link to bloga.
Czym jest suplementacja karmy? Jakie produkty wykorzystujecie?
Suplementacja jest nieodłącznym elementem diety psa. Nie jest możliwe dostarczenie wszystkich mikroelementów jedynie poprzez składniki spożywcze. W naszych karmach stosujemy takie dodatki jak: oleje (tłoczony na zimno olej rzepakowy, olej rybi oraz tran), mączkę kostną, algi, siemię lniane oraz mix witaminowo-mineralny Dolfos Multical. Pozwala to dostarczyć Twojemu psu optymalne wartości takich mikroelementów jak: białko, tłuszcze, węglowodany, witaminy, wapń, potas, cynk, jod i inne minerały.
Jak pakowane są karmy PsiBufet?
Nasze karmy pakowane są próżniowo w specjalne worki przeznaczone do gotowania i pasteryzacji. Każda porcja odpowiada dziennemu zapotrzebowaniu energetycznemu Twojego psa. Siedem porcji dziennych pakujemy do opakowań kartonowych lub toreb i dostarczamy do Ciebie od razu po przygotowaniu. Do wygodnego otwierania karm przydatne będą nożyczki. Jeśli karmisz psa więcej niż raz dziennie, możesz wykorzystać dołączony do przesyłki klips, którym zamkniesz otwarty worek z karmą.
Gdzie gotujecie jedzenie? Jaką mam pewność, że jest świeże?
Nasze karmy gotujemy w profesjonalnej kuchni zlokalizowanej pod Warszawą. Kuchnia spełnia wszystkie wymogi sanitarne, co zapewnia stały nadzór Inspektoratu Weterynarii (numer weterynaryjny: PL1412079p). Karmy są dostarczane naszym klientom od razu po przygotowaniu. Na terenie Warszawy i okolic diety PsiBufet dowożone są jeszcze tego samego dnia. Jeśli mieszkasz w innym mieście, to nasza karma dotrze do Ciebie transportem zapewniającym ciąg chłodniczy od nadania, aż pod Twoje drzwi.

Przechowywanie i karmienie:

Jak przechowywać karmy PsiBufet? Jak długo karmy PsiBufet są zdatne do spożycia?
Karmy PsiBufet są świeżym produktem dostarczanym bezpośrednio po przygotowaniu. Nieotwarte opakowania przechowywane w lodówce zachowują świeżość do 16 dni od daty przygotowania. Jest to możliwe dzięki próżniowemu pakowaniu oraz pasteryzacji. Przechowywane w zamrażarce mogą być podawane do 30 dni od daty produkcji. Pamiętaj jednak, że świeżo przygotowane karmy PsiBufet dostarczamy co tydzień.
Jak podawać karmy PsiBufet?
Karmy PsiBufet należy podawać na ciepło. Po otwarciu opakowania przełóż karmę do miski, zalej wrzątkiem, rozmieszaj widelcem i chwilę odczekaj. Karma w misce powinna osiągnąć temperaturę pokojową lub odrobinę wyższą. Dobrą praktyką jest karmienie psa dwa razy dziennie. Podziel zawartość opakowania na dwie części i podaj jedną porcję rano, a drugą wieczorem. Między posiłkami zadbaj, aby karma w otwartej saszetce nie wyschła. Możesz wykorzystać dołączony do paczki klips. Nie zostawiaj karmy na cały dzień w misce - ze względów behawiorystycznych psy nie powinny mieć dostępu do pożywienia przez cały czas. Nie podawaj karmy jeśli była otwarta przez ponad 24h.
Skąd mam wiedzieć, ile karmy podać mojemu psu?
Każda porcja karmy PsiBufet (jedna saszetka) odpowiada dziennemu zapotrzebowaniu energetycznemu Twojego psa. Do prawidłowego obliczenia zapotrzebowania energetycznego służy nam formularz, jaki wypełniasz przed pierwszym zamówieniem. Jeśli zauważysz, że karmy jest zbyt mało lub zbyt dużo, poinformuj nas o tym, a dopasujemy odpowiednią dawkę. Zachęcamy również do karmienia psa więcej niż raz dziennie. Pozwala to uniknąć wielu potencjalnych zagrożeń, jak choćby skręt żołądka.
Czy mam skonsultować z weterynarzem planowaną zmianę żywienia?
Oczywiście możesz to zrobić i gorąco do tego zachęcamy. Nasze karmy zostały ułożone przez profesora akademickiego, czołowego specjalistę do spraw dietetyki weterynaryjnej. Pomimo wielu trendów w obszarze żywienia psów, praktycznie każdy weterynarz potwierdza, że świeża pełnoporcjowa karma będzie jedną z najzdrowszych form żywienia dla Twojego psa. Niezależnie od konsultacji weterynaryjnej pamiętaj, że zmiana karmy musi nastąpić stopniowo. Pierwsze zamówienie naszej karmy to pakiet START. Pozwala on stopniowo przejść ze starej karmy na karmę PsiBufet.

Dostawy:

Jak często i w jaki sposób realizowane są dostawy karmy PsiBufet?
Karmy PsiBufet dostarczamy do klientów raz w tygodniu, bezpośrednio po przygotowaniu. Na terenie Warszawy i okolic diety PsiBufet dowożone są jeszcze tego samego dnia. Jeśli mieszkasz w innym mieście, to nasza karma dotrze do Ciebie transportem zapewniającym ciąg chłodniczy od nadania aż pod Twoje drzwi.
Czy mogę kupić karmy PsiBufet w sklepie zoologicznym?
Nie - nasze karmy, z racji krótkiego terminu ważności, nie są dostępne na półkach czy lodówkach sklepowych. Zamówienia dokonasz w wygodny sposób na stronie PsiBufet, a niedługo później my zrealizujemy dostawę pod Twoje drzwi. Karmę kupujesz bezpośrednio u producenta, co pozwala uniknąć nakładania dodatkowej marży przez pośredników.
Nie będzie mnie w domu podczas dostawy. Co robić?
Nie stanowi to problemu. Podobnie jak w przypadku diet pudełkowych dla ludzi, karmę możemy zostawić pod Twoimi drzwiami, na recepcji lub w innym dogodnym dla Ciebie miejscu. Jeśli wyjeżdżasz na dłużej i wiesz, że nie odbierzesz karmy w przeciągu 24 godzin, to poinformuj nas o tym z wyprzedzeniem, a zaplanujemy inną datę dostawy.
Dokąd dostarczane są karmy PsiBufet?
Karmy PsiBufet dostarczamy w największych miastach w Polsce. Nasza kuchnia zlokalizowana jest pod Warszawą. Na terenie Warszawy i okolic dostawy naszej karmy są darmowe. W innym miastach, ze względu na wysokie koszta zachowaniu dostaw w ciągu chłodniczym, pobieramy dodatkową opłatę 10 PLN za transport. Aby sprawdzić, czy realizujemy dostawy w Twoim miejscu zamieszkania, kliknij tutaj.
Na czym polega subskrypcja?
Subskrypcja oznacza, że dostawy naszej karmy będą prowadzone w trybie ciągłym - co tydzień. Wybierasz karmy, które następnie przygotujemy i rotacyjnie dostarczamy pod Twoje drzwi. Subskrypcję opłacać możesz poprzez płatność cykliczną kartą, przedpłatę z wykorzystaniem bramki PayU lub w terminalu przy odbiorze. Twój pupil otrzyma najzdrowsze karmy, a Ty zyskasz wygodę i więcej czasu dla siebie. W każdej chwili możesz wstrzymać, zmienić lub anulować dostawy. Planem żywienia możesz zarządzać z poziomu Panelu Klienta, mailowo lub telefonicznie.

Płatności:

Jak mogę zapłacić?
Dla Twojej wygody oferujemy szeroki wybór metod płatności. Najwygodniejszą opcją jest wybór płatności cyklicznej. Zapominasz o konieczności dokonania przelewu za kolejne dostawy, a płatność jest automatycznie pobierana z karty po dostarczeniu produktów pod Twoje drzwi. Płatność i dane karty są zabezpieczone przez system PayU. Możesz wybrać również opcję dokonania przedpłaty z wykorzystaniem bramki płatności PayU (płatności możliwe do dokonania kartą, przelewem BLIK-iem oraz portfelami elektronicznymi). Na terenie Warszawy i okolic przyjmujemy również płatność przy odbiorze poprzez terminal płatniczy. Nie przyjmujemy płatności gotówką.
Czym jest płatność cykliczna?
Płatność cykliczna jest najwygodniejszą z dostępnych metod płatności. Polega na podpięciu karty i jej automatycznym obciążaniu kwotą zamówienia po każdej zrealizowanej dostawie. Płatności cykliczne realizowane są poprzez system PayU, a dane Twojej karty są bezpiecznie przechowywane przez operatora płatności, a nie PsiBufet.
Kiedy pobierana jest płatność?
To zależy od wybranej metody płatności. W przypadku płatności cyklicznych Twoja karta zostanie automatycznie obciążona po zrealizowaniu dostawy. W przypadku przedpłaty wymagamy przelewu środków na nasze konto przed dostawą. Płatność przy dostawie z definicji odbywa się przy przekazaniu produktów. Wymaga to jednak Twojej obecności i spotkania z kurierem. Co więcej, ta metoda płatności dostępna jest tylko na terenie Warszawy i okolic.

Program Ambasador:

Kim jest Ambasador PsiBufet?
Ambasador wie, jak ważną rolę dla zdrowia pełni odpowiednie żywienie. To osoba, która zna produkt PsiBufet i chce polecać go innym właścicielom czworonogów. Jesteś hodowcą, weterynarzem, behawiorystą, psim fryzjerem lub po prostu znasz dużo osób kochających czworonogi? Zgłoś się do nas już teraz - dowiedz się więcej tutaj.
Jakie zyskuje korzyści?
Otrzymasz od nas kod rabatowy dla osób z Twojego polecenia. Dzięki niemu dokonają one pierwszego zamówienia, aż o 40 PLN taniej. Ty natomiast za każdorazową rekomendację otrzymasz od nas 40 PLN. Dodatkowo, jeśli klient z Twojego polecenia zostanie z nami na dłużej, premia dla Ciebie wzrośnie aż do 80 PLN - dowiedz się więcej tutaj.
Jak zostać Ambasadorem PsiBufet?
Wypełnij formularz na podstronie Ambasador. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą, aby szczegółowo wyjaśnić zasady programu, odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i przekazać Twój kod rabatowy.

Zarządzanie planem żywienia:

Jaki smak karmy mam wybrać?
Pierwszym krokiem wyboru karmy jest wypełnienie formularza dotyczącego Twojego psa. Na jego podstawie zaproponowane zostaną właściwe karmy. Każda z nich będzie odpowiednia dla Twojego psa. Aby ułatwić mu przejście na świeże żywienie, zalecamy wybór maksymalnie dwóch smaków na pierwszy tydzień. Jeśli wiesz, że Twój pies lubi wołowinę, to spróbuj właśnie tej karmy oraz wybierz ewentualnie inny smak do testu. Z czasem możemy rozpocząć wprowadzanie nowych smaków, aby następnie rotacyjnie różnicować plan żywienia Twojego pupila. W naszej ofercie jest również pakiet testowy - możesz zamówić 6 opakowań po 200 g każdej karmy i sprawdzić, która z nich najbardziej smakuje Twojemu psu.
Mam dwa psy. Czy kupię karmę taniej?
Jak najbardziej! Dla każdego kolejnego pieska zamawiającego pod ten sam adres przygotowaliśmy zniżkę w wysokości 35 PLN / tydzień. Jeśli masz więcej niż 4 pieski, to zgłoś się do nas poprzez zakładkę Kontakt. Przygotujemy indywidualną wycenę.
Czy mogę traktować PsiBufet jako uzupełnienie obecnej karmy?
Oczywiście. Zachęcamy do stosowania naszej karmy jako głównego posiłku dla Twojego psa. Jeśli jednak chcesz potraktować PsiBufet jako uzupełnienie diety, to masz taką możliwość. Wypełnij formularz podając rzeczywiste informacje o swoim psie, a my przeliczymy dla niego pełne zapotrzebowanie kaloryczne. Na etapie wyboru diety masz możliwość zmiany udziału karmy PsiBufet w planie żywienia Twojego pupila. Wybrana przez Ciebie wielkość porcji będzie stanowić uzupełnienie diety pieska.
Mój pies je obecnie suchą karmę. Czy mogę zmienić karmę od razu?
Nie. Jeśli do tej pory Twój pies otrzymywał inny rodzaj karmy, zwróć szczególną uwagę na proces przejścia ze starej karmy na świeże żywienie. Powinien on przebiegać stopniowo. W pierwszej dostawie numerujemy saszetki z karmą od 1 do 7. Podawaj je kolejno każdego dnia, łącząc diety PsiBufet z poprzednio stosowaną karmą. Proporcje PsiBufet oraz starej karmy wyglądają następująco:

  • Dzień 1-2: 75% starej karmy | 25% PsiBufet
  • Dzień 3-4: 50% starej karmy | 50% PsiBufet
  • Dzień 5-6: 25% starej karmy | 75% PsiBufet
  • Dzień 7: 100% PsiBufet

Pamiętaj, że każdy pies może reagować inaczej. Jeśli zauważysz u swojego psa biegunki, wydłuż proces przejścia na karmę PsiBufet o kilka dni. W pierwszych dniach podawaj mniejsze porcje karmy PsiBufet, stopniowo je zwiększając.
Czy oferujecie darmowe próbki karmy?
Nie oferujemy darmowych próbek karmy PsiBufet. Jeśli chcesz przetestować dostępne smaki, to zachęcamy do wypełnienie formularza o swoim psie i zakupu pakietu testowego. Pakiet testowy to 6 saszetek karm po 200g każda. Pozwoli to na sprawdzenie wszystkich dostępnych smaków. W przypadku, kiedy Twój piesek nie będzie zjadał karmy, skontaktuj się z nami. Wspólnie zweryfikujemy, co jest tego powodem. W ramach programu “Gwarancji czystej miski” możemy dowolnie wymienić smak lub zwrócimy Ci pieniądze za zakup.
Co, jeśli karma nie będzie smakować mojemu psu?
Jeżeli Twój pies nie zjada karmy, to sprawdź, czy na pewno właściwie ją podajesz. Karmy PsiBufet należy podawać na ciepło. Po otwarciu opakowania przełóż karmę do miski, zalej wrzątkiem, rozmieszaj widelcem i chwilę odczekaj. Karma w misce powinna osiągnąć temperaturę pokojową lub odrobinę wyższą. Jeśli mimo tego Twój pies nie je naszych karm, to w ramach programu “Gwarancja czystej miski” bez dodatkowego kosztu zmienimy smak karmy lub zwrócimy Ci pieniądze za zakup.
Chcę pominąć dostawę. Jak mam to zrobić?
Planem żywienia oraz dostawami możesz zarządzać z poziomu Panelu Klienta. Panel Klienta zostanie dla Ciebie stworzony po złożeniu pierwszego zamówienia. Zmian możesz dokonać także mailowo lub telefonicznie - szczegóły znajdziesz na zakładce Kontakt.
Nie potrafię się zalogować do Panelu Klienta. Co robić?
Jeśli masz problemy z logowaniem do Panelu Klienta, to rekomendujemy zresetowanie hasła. Wejdź na zakładkę Panel Klienta i kliknij “Nie pamiętam hasła”. Po podaniu adresu e-mail, otrzymasz automatyczną wiadomość, która umożliwi Ci zmianę hasła do Panelu. Jeśli mimo to nadal masz problem z logowaniem, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie i rozwiążemy ten problem.
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na nurtujące Cię pytania!
Przejdź do kontaktu >